Sluit je aan bij meer dan 500 gelukkige teams die ons de afgelopen 4 jaar hebben vertrouwd. We blijven trouw aan onze visie om betaalbare vergaderruimtes in Amsterdam aan te bieden die creativiteit en een samenwerkingssfeer bevorderen. Bij Creative Point Blossom voel je je thuis maar met een sterke productiviteitsboost.
We kunnen alle cateringbehoeften van ontbijt, lunch, snacks en privédiners verzorgen.
Blossom is in staat om aan de behoeften van bijna elke vergadering te voldoen, aangezien onze lay-out van de vergaderruimte naar wens aanpasbaar en configureerbaar is. We kunnen comfortabel plaats bieden aan 20 personen in verschillende vergaderformaten.
Voor beide locaties is onze beschikbaarheid altijd up-to-date! Dit kan u kostbare tijd besparen voordat u een offerte aanvraagt.
Dien ons eenvoudige formulier in met de belangrijkste details van uw evenement. Het duurt maar een paar seconden en het is niet bindend.
We reageren altijd binnen 30 minuten. Meestal is het veel sneller. Wij nemen communicatie zeer serieus!
Team off-sites, strategie & planning. Perfect voor allerlei teamevenementen tot 20 personen.
Brainstormsessie, ontwerp en productideeën. Onze ruime tuin en sfeervolle ambiance zullen gegarandeerd inspireren
Van Sushi workshops tot meditatie trainingsweken, onze trainers en deelnemers waren dol op de kleurrijke planten en buitenruimte.
Heb je een creatieve ruimte nodig voor het maken van productfoto's? In onze zalen kunt u dingen verplaatsen om perfect aan uw behoeften te voldoen.
Onze aanpasbaarheid aan locaties maakt het de perfecte plek om het aan te passen voor online cursussen en videoproducties.
2, 3 of 5 dagen formaat? We hebben de ervaring om u te ondersteunen tijdens deze zeer veeleisende sessie.
Catering mogelijkheden
Dichtbij tramlijnen zijn 17, 7 en 1
Dichtbij privéparkeergelegenheid is ParkBee op slechts 8′ minuten lopen.
Sluit je aan bij meer dan 500 gelukkige teams die ons hebben vertrouwd met onze expertise op het gebied van succesvolle teamevenementen.
Van workshops tot vergaderingen van het executive team, we hebben met succes diverse groepen en complexe evenementen gehost.
We kunnen alle cateringbehoeften van ontbijt, lunch, snacks en privédiners verzorgen.
Amazing space, great vibe for creative discussions with your team. The coffee tastes good (very important!) and we enjoyed the terras for some breaks. The space has all you need and the hosts make sure all expectations are met. Will definitely book it again!
Well decorated and cozy co-working space with a beautiful sunny garden. Comfortable chairs, big tables, and shiny whiteboards are only a few of the many things you can expect to find - it's equipped with everything that you will find in a regular office including a fully functional kitchen. The place was sparkly clean and we had a very productive time while there. I definitely recommend!
The Only Place To Be. After organizing our first workshop at Creative Point, we have decided to move the entirety of our professional workshops there. As a result, now Elevate Your Professional Self, Negotiations Lab, or the Intensive Workshops on Communications all take place at Creative Point. There are too many reasons to put into one single review, overall they focus on one fundamental thing: the experience of the participants, and of the experience of the trainers.
Kamer van Koophandel: 69945330
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 21:00
Zaterdag – Zondag van 10:00 tot 17:00
Creative Point 2023 © Alle rechten voorbehouden
Bankoverschrijving, Creditcards (AMEX inclusief), iDEAL, PayPal